Dla Klienta z branży medialnej poszukujemy osoby na stanowisko Analityka Biznesowo-Systemowego.
Projekt: Budowa systemu zarządzającego audycjami.
Realizacja zadań , które mają na celu wyeliminowanie nośników fizycznych w procesach produkcyjnych i emisyjnych. Projekt o dużym podłożu technologicznym, oparty o wdrożone produkty.
Wymagania
- Otwartość na projekty technologiczne, w tym na poznawanie aspektów techniki telewizyjnej (urządzenia, technologie, standardy, przechowywanie dużych wolumenów danych)
- Bardzo dobry warsztat analityczny w projektach technologicznych
- Umiejętność pracy z klientem biznesowym,
- Umiejętność wypracowywania i kreowania rozwiązań
- Umiejętność pracy w zespole wewnętrznym
- Doświadczenie w budowie systemów z dużą liczbą integracji pomiędzy systemami oraz migracją
Zakres obowiązków
- Zbieranie i uszczegóławianie wymagań
- Analiza biznesowa
- Analiza obecnego rozwiązania i konfrontowanie wyników z klientem biznesowym
- Analiza systemowa (procesy, model danych, ekrany, historyjki lub use casy)
- Udział w tworzeniu OPZ i wsparcie merytoryczne procesów zakupowych i wdrożeniowych
- Współpraca z zespołami technologicznymi
- Przeprowadzanie szkoleń i demonstracji dla biznesu
Co oferujemy
- Wynagrodzenie na podstawie kontraktu B2B w zależności od poziomu doświadczenia: 90-100 PLN netto/h + VAT
- Czas trwania projektu: 2 lata
- Zaangażowanie w pełnym wymiarze czasu pracy (40 godz. tygodniowo)
- Krótki, 14 dniowy termin płatności faktury
- Kartę Multisport
- Prywatną opiekę medyczną w PZU Życie